Merhabalar.
Öncelikle alkol kullanımına çok fazla karşı çıkılan bir bölgede yaşamaktayım.
Kendim de şahsen alkol kullanmıyorum.
Ara sıra arkadaşım ile marketten kolamızı alıp araç içerisinde veya parkta oturarak siyaset-gündem hakkında konuşuruz.
Bir şahıs dün cami çıkışında arkadaşımın babasına bir çok kişinin yanında arkadaşım ve benim alkol aldığımızı iddia etmiş.
Tabi bu şahsın amacı tamamen karalamaya yöneliktir. Kendisi aynı zamanda komşum olur.
Bu sebepten ötürü arkadaşım evinde huzursuzluk yaşamış ve ben de huzursuzluk yaşamaya başladım.
Adam resmen iftirayı atıp kenara çekilmiş, bir çok bölgede alkol kullanımı kötü karşılanmaz fakat yaşadığımız çevrede toplumsal baskıya ve aile içi huzursuzluğa yol açıyor.
Alkol kullanmak yasadışı değil, yanlış hatırlamıyorsam park gibi alanlarda kullanılması yasaklanmıştı sadece.
Biz de bu işi mahkemeye taşımaya karar verdik. Bu iftirayı atan kişinin art niyet ile söylediğinden eminim. Bunun yasal bir karşılığı var mıdır?