Bende VDSL kullaniyorum türk telekomdan ekip geldi bana dedi ki kontrol ettiğimde ya modemde yada kabloda sorun var kopmalar oluyor. Ve Superonline ekip cagirsam 300 TL ekip ücreti söylüyorlar bana