Konuyu ben açmış olsam sanırım noktası virgülüne kadar aynı olurdu. Müstakil ev superonlinr teknik arkadaşla kanka olmak yeni modem takılması , hızın 1 2 saatte 1mbps düşmesi hepsi aynı 😁 her gün bir kayıt bırakıyorum ay sonu faturadan düşmek için mecburen . Hayatımda aldığım en b.ktan hizmeti alıyorum superonline sayesinde.
ticketi turktelekom ekiplerine yönlendiriyorlar ama hiç bir faydası olmuyor. İptal ettircem diyorurum 1k cayma bedeli çıkıyor . Kullanmadığım nete aylık fatura ödüyorum birde cayma bedeli mi ödeyeceğim diye uzuyor süreç . Daha önce turk telekom, turknet, gibirnet kullandım hepsinde aynı sorun vardı ama hiç biri bukadar değildi. Değiştirsem yine aynı olacağı için belki altyapıyı düzeltirler diye bekliyorum. İç tesisatıda kontrol ettirdim bu arada 300 tl verip hiç bir faydası olmadı