Ah dostum, seni engellemek istemezdim. Gerçekten kaliteli biri olduğunu düşünüyordum. Burası Webmaster forumu. Anlattığın startup yönergelerini hayata, forumun %70'ini oluşturan 18-22 yaş aralığı mı geçirecek? Hem de Türkiye şartlarında... Burada en fazla yabancı dil siteden dolar kazanma çabasında ve geleceğini kurtarma peşinde koşan gençler var. Bulunduğun forumda açtığın konu ve kullandığın küçümser tavırda kelimeler sebebiyle bence polemiği sen yaratıyorsun, ben değil. Neyse, iyi oldu. Gelecek startuplarında başarılar dilerim.
Ben kimseyi küçümsemiyorum sadece projelerinizi nasıl geliştiriyorsunuz diyorum. Forumun o kısmı beni ilgilendirmiyor. O onların sorunu.
Proje deyince sizin aklınıza smm, adsense, cpa mı geliyor ? 10 binden fazla çözüm ortağı var. Kimisi yapay zeka ile sesleri metine çeviriyor, kimisi sağlık sektöründe olanak sağlıyor. Binlerce sektör ve çözüm ortağı bulunuyor.
Direkt tribe girip yok o kadar kazanamıyorlar şu var bu var? Bu konu illa herkese hitap edecek anlamına mı geliyor? Sana göre değilse yazmasınsın olur biter.
Neyse, iyi günler.