Dostum, ben kimseye kazanmıyor mu diyorum ? Lütfen polemik yaratmayalım.
Şunu söylüyorum. Bir proje vardır. Her ayrıntısını kemirirsin, anlaşmalar, şehir dışı veya yurt dışı görüşmeler yaparsın
Anketler düzenler veya anket şirketlerinde talep ve arzları değerlendirirsin. Yatırımlar alır ve hayata geçirirsin gibi gibi.
Şimdi burada 100 tane şey anlatmayacam. Ben bir siteye makale paylaşarak tıklamalardan para kazanmaktan bahsetmedim.
Lütfen vizyon sahibi değilsek yorum yapmayalım.
Ah dostum, seni engellemek istemezdim. Gerçekten kaliteli biri olduğunu düşünüyordum. Burası Webmaster forumu. Anlattığın startup yönergelerini hayata, forumun %70'ini oluşturan 18-22 yaş aralığı mı geçirecek? Hem de Türkiye şartlarında... Burada en fazla yabancı dil siteden dolar kazanma çabasında ve geleceğini kurtarma peşinde koşan gençler var. Bulunduğun forumda açtığın konu ve kullandığın küçümser tavırda kelimeler sebebiyle bence polemiği sen yaratıyorsun, ben değil. Neyse, iyi oldu. Gelecek startuplarında başarılar dilerim.