Merhaba arkadaşlar, Yeni Klasör - Yeni Klasör - Excel yolunda yer alan dosyayı yukarıdaki adres çubuğuna sürükleyerek bir üst klasöre kolayca taşıyabiliyordum ancak şimdi taşıyamıyorum çarpı işareti çıkıyor. Bu sorunun çözümü nedir?