Bana kuzenim öğretmişti, 2 yıl boyunca. Şimdi Allah izin verirse şirket açmayı düşünüyor. Direk bir blok kiralicak. Sakın pes etmeyin hocam. Bende 16 yaşındayım ve 6 aydır buradayım. Gerçekten hevesiniz varsa bıkma, usanma hissetmiyorsan githubda dersler oluyor. Ücretli olarak eğitim bile alabilirsin. R10'da eğer yazılım biliyorsan bir yazılım yaparsın ve satarsın. Lisanslarsın. 1 aylık 50 TL dersin sürekli iş gelir, düzenli gelirin olur. Ben biliyorum ancak uğraşmak istemiyorum. Bir çok sektörde yer alıyorum burda. Üstüne yazılım gelirse çökerim
Yakında güzel projeler ile geleceğim tepkiniz için teşekkür ederim 😊