Bana kuzenim öğretmişti, 2 yıl boyunca. Şimdi Allah izin verirse şirket açmayı düşünüyor. Direk bir blok kiralicak. Sakın pes etmeyin hocam. Bende 16 yaşındayım ve 6 aydır buradayım. Gerçekten hevesiniz varsa bıkma, usanma hissetmiyorsan githubda dersler oluyor. Ücretli olarak eğitim bile alabilirsin. R10'da eğer yazılım biliyorsan bir yazılım yaparsın ve satarsın. Lisanslarsın. 1 aylık 50 TL dersin sürekli iş gelir, düzenli gelirin olur. Ben biliyorum ancak uğraşmak istemiyorum. Bir çok sektörde yer alıyorum burda. Üstüne yazılım gelirse çökerim