Yarın mülakatım var derslerimin saatleriyle çakıştığı için üniversitede telefondan girmek durumundayım sizce problem çıkar mı ayrıca mülakatlar hakkında deneyimli hocalarımdan bilgi alabilir miyim lütfen!