sen arabayı zaten hasar kayıt vs yok diye veya var diye belirtiyorsun onun dışında motor kayış şanzıman baktırsın eksperde onlar senin bilebileceğin şeyler değil ha kayışı bilirsin ama sonuçta herkesin bileceği birşey değil belirttiğin hasar vs dışında bitrşey yok ise indirim isteyemez veya masrafını isteyemez baksın işine dersin