hocam kayış vs. gibi şeyleri siz de bilemezsiniz. sizin kaporta ile ilgili yerlerde söylediğiniz şekilde çıkarsa , sizlik bir şey olmaz bence . fakat siz kapıda boya yok deyip eksperde boya çıkarsa sizin ödemeniz gerek. Bazen de iki taraf ortak ödüyor alıcı arabayı almak istemezse artık o anda ki duruma göre