Aracımı satacağım pek bilgim olmadığı için bir şey aklıma takıldı. Aracımda hata boya yok gidişinde vs o konuda eminim sıkıntı yok.
örneğin aracı satarken ekspere soktuk ekspertiz gelipte örneğin 1-2parça ufak tefek kayış veya ufak tefek sıkıntı olmayan ycuz parça değişmesi gerek çıkarsa o durumda alıcı kişi vazgeçerse ben ne yapmam gerekiyor benim haberim olmayan fark ettirmeyen o parçalardan ekspertizi ben mi ödeyeyim. (Benim mantığıma göre ufak tefek parçaların fiyatı neyse pazarlıkta düşüp satışı yapmak ama alıcı gıcıklık edip vazgeçerse o durumda ne yapmalıyım)