İyi akşamlar. Bilgisayardan outlast oynuyordum shift ctrl shift tuşuna basınca bi anda oyundan attı klavyede yazı yazamıyorum harflere basınca klasör dosya fotoğraf açılıyor ne yapmam gerekli