Merhaba arkadaşlar yaklaşık 40 gündür oracle ömür boyu ücretsiz 1 gb ram 1 cpu vpsini deniyorum. Bir problem olmadı herhangi bir faturalandırma yok. Yaklaşık 1 haftadırda aynı hesabımdan 4 CPU 24GB RAM vps kullanıyorum. Hatta Cyberpanel'de kurdum. Henüz site barındırmıyorum acaba tuzağa mı düşeceğim diye

) Bunun hesaplaması nasıl oluyor? Şuanda en fazla saatte 1 GB ram kullanıyorum. İşlemciyi de fazla kullanmam. Uzun zamandır kullanan ve aydınlatacak bir arkadaş var mı?