Bir ülke ; üretim yapmadan, kendi ürettiği ürününü rafa koyup fiyatta standart oluşturmadan, insanları üretmeye teşvik etmeden, hiç bir şey yapmadan , her şeyin fiyatının %85 artıp daha da durmadığı bir yerde kira %25 olur demek saçmalıktan başka bir şey değil. Eskiden 5 yılda bir düzenleme yapılıyordu. Şimdi her yıl. Her yıl bile az kalıyor. Yakında 6 aya düşer.