Konu
kirayı 3 binden 5500 e çıkarmak normal mi
20-11-2023, 10:16:55
#32
By_ReFLeX
hocam bende kiracıyım da. gereksiz bir konu olmuş. sende bu ülkede yaşıyorsun. en basit hesap, asgari ücretin %40-45 i kadar kira vereceksin. ona da söyleniyor musun ?
sahibindene bi gir kiralik ev ilanlarına bak istersen.