Çok metedilen türkpanele bakiye yükledik, anlık izlenme almak için.
Fakat anlık denilen servis 58 dakikadır siparişi geçemedi. E zaten reelslerde ilk 1 saat önemli idi, sağolsunlar 1 post emeğimiz çöp oldu.
Ne ticket a dönen var ne siparişi gönderen.
Adam akıllı düzgün bir panel varmı kullandığınız?
Not:Reklam yapacak olanlar var ise r10 un reklam paketlerinden alıp o şekilde yapmalarını rica edeceğim. Konu altına reklam yapmasınlar.