ozgurcetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam el üşüyünce direksiyona dokunmak zor geliyor. Tavsiyeniz varsa yazınız yoksa...
İlk çalıştırdığın zaman bekle bi kaç dakika araba ısınsın öyle sür hocam
Eldivenle sürünce direksiyona tam hakimiyet olamayabilirsin