Merhaba,
Kış ayları çok soğuk olduğundan direksiyon simidi çok soğuk oluyor. Bunun için eldiven kullanmayı düşünüyorum.
Klasik pamuklu eldiven olmaz diye düşünüyorum direksiyonu tutarken kayar diye.
Sizlerin önerebileceği bir eldiven yada başka bir yöntem var mıdır.