Hocam yani şunu mu yapmalıyız, önce gmail SMTP ile ayar yapıp admin mailini değiştirip sonra tekrar SMTP ayarı ile kurumsala mı geçmeliyiz.

Eğer gmail SMTP ayarlarsak sanırım contact Form7 nin posta ayarlarında olan kime kimden kısmını da gmail yapacağız