Tatarstan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekranda arıza veya dokunmatik entegresi arızalıdır hocam.
Eyvallah hcam. entegrenin tamiri bize aşağı yukarı ne kadara patlar? bilgin. var mıdır?