merhaba herkese. iphone 12 cihaz dokunmatik çalışmıyor. soft reset atıyorum. 3 resetten 1 inde dokunmatik çalışıyor. bir süre sonra tekrar gidiyor dokunmatik. sonra yeniden reset atmam gerekiyor birkaç kere.
Kesinlikle düşme darbe vs yoktur. dokunmatik çalıştığı zaman hiç bozulmamış gibi çalışıyor. bozulduğu zamansa sanki dokunmatik telefon değilmiş gibi çalışmıyor. kesinlikle kendiliğinden dokunmalar vs olmuyor.
dün yedekleyip fabrika ayalarına sıfırladım. son güncellemeleri yaptım. fakat durum aynı. kurtarma moduna alıp 0 dan yazılım atsam mı itunes ile? yada sorun entegre gibi birşeyden midir?