Saldırı alıyorlarmış.

odeaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Yüksek boyutlarda saldırılar almaktayız. Network yöneticilerimiz gerekli müdahaleleri sağlamaktadırlar.

Saygılarımızla, İyi çalışmalar dileriz.