berkaykrx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalan paradan harcama yapamıyor muyum?
Kalan para yok çünkü tüm limitini kullanmış oluyorsun.

İlk taksidini ödedikten sonra taksit tutarı kadar limit açılmış olur, o tutarı kullanabilirsin.