Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Doğru bir şey kesinlikle.
Çalıştığım firma da bir ajans ile çalışıyordu yıllık müthiş bir maliyet vardı.
Oradan taşıdım.
Yazılımı bile vermediler.
Oysaki özel yaptırmıştık.
Çalışmayı kestirdim o firma ile hiç bir sistemi doğru düzgün çalışmıyordu kafalarına göre maliyet çıkartıyorlardı.
@
guzel.net.tr; Reseller aldım firma için Domainleride üzerime aldım kafa rahat sorun olduğunda direk müdehale edebiliyorum.
Ajanslar çok gereksiz ücretler talep ediyor.