Doğru bir şey kesinlikle.
Çalıştığım firma da bir ajans ile çalışıyordu yıllık müthiş bir maliyet vardı.
Oradan taşıdım.
Yazılımı bile vermediler.
Oysaki özel yaptırmıştık.
Çalışmayı kestirdim o firma ile hiç bir sistemi doğru düzgün çalışmıyordu kafalarına göre maliyet çıkartıyorlardı.
@guzel.net.tr; Reseller aldım firma için Domainleride üzerime aldım kafa rahat sorun olduğunda direk müdehale edebiliyorum.
Ajanslar çok gereksiz ücretler talep ediyor.