bilgisayar/kullanıcı yapılandırmasına gitmeniz gerekir (hangisini kullandığınıza bağlı olarak) -> ilkeleri-> yazılım ayarları -> yazılım yüklemesi-> orada yüklü yazılımınız olacak, sağ tıklayın, özelliklere gidin, şimdi dağıtımda "Yönetim kapsamı dışına çıktığında bu uygulamayı kaldır" onay kutunuz var. İşaretlerseniz, bilgisayarlara/kullanıcılara bu politika kendi gruplarına uygulanmamışsa uygulama kaldırılır.
GPO aracılığıyla kurulmadıysa, kurulu bir GPO oluşturmanın, uygulamanın ve ardından yönetim kapsamından çıkarmanın oldukça kolay olacağını düşünüyorum, bence
Açıklama Alıntıdır, Görüntü bana ait yazmaya erindim k.bakma.