Merhaba iyi forumlar herkese.

Yakın zamanda Facebook kategorisi için çok farklı düzenlemeler getireceğiz. Öncelikli amacımız ticaret hacmini olabildiğince arttırmak ve çok daha sağlıklı ticaret ortamı oluşturmak olacaktır.
Bu konuyla ilgili değerli R10 üyelerimizden de öneri, istek ve işleyişle ilgili şikayetlerini almak istiyoruz.

Hep beraber ortak bir akılla çok daha iyi bir yerlere gelebiliriz. Bizler güzel değişiklikler düşündük fakat sizlerin de fikirleri çok önemli.
Kategori ile alakalı yapılmasını istediğiniz değişiklikler, taban fiyat önerisi, kalkmasını istediğiniz yasaklar vs. her konuda fikir belirtebilirsiniz.

Şimdiden teşekkürler