Frein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynısını yaşıyorum çöp içeriklere sahip bir sitem 0.15 tbmden 2 liralara yükseldi ve 4 gündür böyle. Adsense onayları da aynı oranda azaldı. Yakın bir gelecekte adsense web seçkin ve yüksek getiri sağlayan bir kanala dönüşebilir
0,15 TBM insanlık suçu zaten hocam Verilmemesi lazım bu devirde ayıp olur artık
Yabancı sitemde de artış var ama 0,10 cent e sabıtleyecek gıbı duruyor ama bunu anlamadım bu da 1 doları mı amaçlıyor