Daha yeni 20$ ödedim ve satın aldım. Askıya alınacaksa üyelik almanın ne anlamı kaldı.

Düzenleme: Sanırım yanlış çevirdim yeni kayıtları kapatmışlar. Aktif üyeliği olanlarda bir sorun yok.