EnginDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyonu düşürmek amaçlı nakit akısını kısıtladılar . Nakit akışı zayıfladıkça mal ve hizmet değerleri kademe kademe düşüyor .
Bunu yapan işini biliyor
Bu işten zarar etmeyen tek grup nakit faizde olanlar.😁