cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar şuan araç alınmalık bir zaman mı? haftaya tekrar faiz kararı açıklanacak.
650 bütçe var sadece otomatik almak istiyorum. siz olsanız ne yapardınız?
1milyona kadar bir bütçe varsa eğer en mantıklısı ihaleden temiz araç kovalamak