İmkanı olan yurtdışına iş yaparak kendini kurtarabilir şuan para politikasının sonuçları beklenecek başka elden hiçbir şey gelmez. Kendini geliştiren mesleki iş yapan arkadaşlar r10 dışına çıkmaları gerekiyor bu şekilde beklemek size bir şey kazandırmaz. Globalde iş kovalayın.