Her şey olabilir burası Türkiye
Hizmeti tamamladığınıza dair bir kanıtınız mevcutsa bir sorun olacağını zannetmiyorum hocam, aksi durumda arkadaşa para iadesini sağlayın bence, mahkeme açılmaz da ( şahsi fikrim ) , şayet açılırsa mahkeme sizin d*landırıcılık içinde olmadığınızı görmüş olur diye düşünüyorum, iyi forumlar.
Yıllar yıllar önce bir müşteriyle tartışmıştım, adam fetocuymuş, emniyetteki tanıdıkları sayesinde evime kadar polis göndertmişti, o yüzden net bir şey diyemiyorum
Hazır devran dönmüşken şeytan git şikayet et diyor.
Valla hocam çok oldu çok kanıt var alıntı şeklinde fakat bence o da suç yani çok ısrar etti ondan yaptık fakat vali bey felan arada diyor koskoca valinin işi gücü yok pardon şuan valilikten alınmış yardımcı olmuş galiba zaten amaç da şuydu o alınmasin diye bunu istedikleri için bende ifadeye cagrilirsam bunları beyan ediyim mi yani kendi kendime lades olmuyayim diyorum 😃