Hizmeti tamamladığınıza dair bir kanıtınız mevcutsa bir sorun olacağını zannetmiyorum hocam, aksi durumda arkadaşa para iadesini sağlayın bence, mahkeme açılmaz da ( şahsi fikrim ) , şayet açılırsa mahkeme sizin d*landırıcılık içinde olmadığınızı görmüş olur diye düşünüyorum, iyi forumlar.