SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kafada saç kalmadı hocam

Dökülme bittikten sonra Ektirme işlemi yaptır başka çare yok malesef
yasintombul1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Harbiden hocam fikri olan varsa belirtirse sevinirim.
Bende aynı şekilde mesela saçımı sağa yumuşak bi şekilde elimle yatırırken elimde 5-6 saç teli oluyo


DİPNOT: fazlaca da saçım var hep de uzuyor ve gür
geçen 1 numara yaptım 1 numarayken de gene 2-3 saç teli geliyor ama gene fazlaca saçım oluyor yani kısa sürede büyüyor ama elime gelmesi sinirimi bozuyo
hdytz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam maalesef aynı sorun bende de var, genetikse yapabilecek bir şey yok. Denemediğim ürün kalmadı diyebilirim, yine aynı yine aynı. Genetik değilse bir çözümü olabilir. Doktora danışmanızı öneriyorum. Her tavsiye edilen ürünü de kullanmayın.

Bu sorunlar için doktora başvurmak en doğru tercihtir.

Berberimden aldığım tavsiye şuydu:
Fazla şampuan kullanımından dolayı da olabiliyor.

Yani en doğrusu her insanın yapısı farklı bu yüzden doğru sonuçlar almak için doktora başvurulmalı.