geçersiz trafik veya politika ihlali yaptığımı gerekçe göstererek hesabım kapatıldı
1 yıldır sorunsuz hem admob hem adsense tarafını kullandığım ve tamamen organik olarak büyüyen bir site ve bir oyun mevcuttu herhangi bir değişiklik yapmadım hiç bir uyarı kısıtlaması vs olmadan direk kapatıldı
değerli arkadaşlar açılması düşük ihtimal olduğundan sitemi ve oyunu farklı hesaplarda tekrar kullansam uygun olurmu tekrar kapatırlar mı hesapları ?