kadirmertyil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesabı ben hiç kullanmadım aktif edip bıraktım 1 ay önce açıldı hesap fiyat 150tl
hocam uzun süredir dg kullanıyorum ömrü 2 ay, 1 ayda borca giriyor max 3 nasıl 1 yıllık oluyor sizdeki?