Bu konuda sonuna kadar haklısınız. Para herşey değil buna canı gönülden katılıyorum. Hatta çoğu zaman iş ve para döngüsü içerisinde sevdiklerimize, ailemize vakit ayırmaktan kaçınıyoruz. Bunu çok düşündüm artık az iş az para sıfır borç ile aileme, çocuğuma vakit ayırayım dedim ve denedim de sonuç? Başarısız. Çünkü, bunu yapınca gerçekten çok maddi sorunlar geliyor. Çocuğun okulu, okulun giderleri, evin sabit giderleri v.s v.s. 2-3 işte birden çalışmayınca ay sonunda nefessiz kalıyoruz. Umarım herkesin gönlünce olur.
Zaten kısır döngü bu hocam. Paraya yönelsen bile bu devirde para kazanmak çok zor. Aile ya da kendine yönelsen para gerekli. Bazı kişiler şanslı doğuyor bu hayata. Diğerleri ise şansları yaninda değilse, o şanslı dünyaya gelenleri mutlu etmek için karın tokluguna kendini harap ediyor.