Neyi fark ediyor biliyor musun hocam insan, maalesef kendimizi cok önemsiyoruz. Aslında öyle de yapmalıyız amaz evrende kisisel olarak bir nokta bile değiliz. Her şey geçiyor iyi ya da kötü bize kalan ise aci ya da tatlı anılar ve tecrubeler oluyor. Para kaybedip sağlığınızdan oluyorsunuz, sonra sağlığı kazanmak içinde paraya ihtiyacınız oluyor. Kör bi döngüde yaşıyoruz
Bu konuda sonuna kadar haklısınız. Para herşey değil buna canı gönülden katılıyorum. Hatta çoğu zaman iş ve para döngüsü içerisinde sevdiklerimize, ailemize vakit ayırmaktan kaçınıyoruz. Bunu çok düşündüm artık az iş az para sıfır borç ile aileme, çocuğuma vakit ayırayım dedim ve denedim de sonuç? Başarısız. Çünkü, bunu yapınca gerçekten çok maddi sorunlar geliyor. Çocuğun okulu, okulun giderleri, evin sabit giderleri v.s v.s. 2-3 işte birden çalışmayınca ay sonunda nefessiz kalıyoruz. Umarım herkesin gönlünce olur.