Neyi fark ediyor biliyor musun hocam insan, maalesef kendimizi cok önemsiyoruz. Aslında öyle de yapmalıyız amaz evrende kisisel olarak bir nokta bile değiliz. Her şey geçiyor iyi ya da kötü bize kalan ise aci ya da tatlı anılar ve tecrubeler oluyor. Para kaybedip sağlığınızdan oluyorsunuz, sonra sağlığı kazanmak içinde paraya ihtiyacınız oluyor. Kör bi döngüde yaşıyoruz