Hcam insanlarımızı kasım indirimlerine alıştırdıkları için bütçeler buradaki yerlere kaydı maalesef bu ay sonunda daha iyi bir yere geleceğini bekliyorum ben şansen.
Şuan buna gerçekten ihtiyacım var. Kasım ayında 5 farklı sektör de yaptığım satışlar şuan dipler de. Neler oluyor sizce? Tamam ekonomi zaten kötüydü ama tıngır mıngır gidiyorduk, şuan dibe vurduk. Abartmıyorum belki ticaret yapan 10-15 arkadaşa sordum hepsinde aynı sorun iş yok, para yok. Sizce bu durum nedir? Geçer mi? Birileri motive etsin bizi şuan ihtiyacımız var buna