Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanun ve Allah korkusu olmasa herkes zengin olur zaten.
Kanun var ama yok zaten Allah korkusu ise maelesef sadece bazılarımızda var. Bende dahil.

systemloading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anlatın günahı bizim boynumuza


MEGHISTHON adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim günahımda sizin boynunuza olabilir mi hocam
logonukesfet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Voga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu ülkede ahlaklı ticaret ve asgari ücretle zengin olma ihtimalin yoktur. ne kadar iyi çalışrsan çalışsanda alacağın ev ve arabayı geçmez zenginliğin
İlla asgari ücrete gerek yok helal olsun yeter

Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
herkes yapsa bu sefer legal olmazmı tayland gibi
Olmaz hocam

systemloading adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olur olur yeriz yeriz, başka günahlarını devretmek isteyen hocalarımız varsa pm.
real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende olabilirim ama bana uymadı yoksa kapıkuleden ne günahlar geçti, gitti.
Unbroken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılmıyorum. Kanunsuzluk yapanlar yine kanunlar sayesinde yakayı ele vermeden kurtuluyor. Kanun, ahlak olmasa şimdi nerelerdeydim diyenlerin aslında demek istediği şu; kanunlar herkese olsa ama bana olmasa şimdi nerelerdeydim. Mutlak kuralsızlığın hüküm sürdüğü bir dünyada adamı yerler, derisinden de halı yaparlar.