Kanun ve Allah korkusu olmasa herkes zengin olur zaten.
Kanun var ama yok zaten Allah korkusu ise maelesef sadece bazılarımızda var. Bende dahil.
Hocam anlatın günahı bizim boynumuza
benim günahımda sizin boynunuza olabilir mi hocam
bu ülkede ahlaklı ticaret ve asgari ücretle zengin olma ihtimalin yoktur. ne kadar iyi çalışrsan çalışsanda alacağın ev ve arabayı geçmez zenginliğin
İlla asgari ücrete gerek yok helal olsun yeter
herkes yapsa bu sefer legal olmazmı tayland gibi
Olmaz hocam
Olur olur yeriz yeriz, başka günahlarını devretmek isteyen hocalarımız varsa pm.
Bende olabilirim ama bana uymadı yoksa kapıkuleden ne günahlar geçti, gitti.
Katılmıyorum. Kanunsuzluk yapanlar yine kanunlar sayesinde yakayı ele vermeden kurtuluyor. Kanun, ahlak olmasa şimdi nerelerdeydim diyenlerin aslında demek istediği şu; kanunlar herkese olsa ama bana olmasa şimdi nerelerdeydim. Mutlak kuralsızlığın hüküm sürdüğü bir dünyada adamı yerler, derisinden de halı yaparlar.