Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle mükemmel bir diziydi.
Şu anda Designated Survivor izliyorum, ilk sezon sürükleyici ikinci sezon biraz durağan.
2 kere ilk sezonu izledim, 2. sezona geçmek nasip olmadı.