Befo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanun ve Allah korkusu olmasa herkes zengin olur zaten.
Katılmıyorum. Kanunsuzluk yapanlar yine kanunlar sayesinde yakayı ele vermeden kurtuluyor. Kanun, ahlak olmasa şimdi nerelerdeydim diyenlerin aslında demek istediği şu; kanunlar herkese olsa ama bana olmasa şimdi nerelerdeydim. Mutlak kuralsızlığın hüküm sürdüğü bir dünyada adamı yerler, derisinden de halı yaparlar.