Android de ki posta,
ios da ki posta
microsoft da posta
isimli uygulamaları kullanabilirsiniz.
Selamlar, IMAP olarak Outlook veya Gmaile bağlayabilirsiniz.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Bağladıktan sonra maillerin gelmesi baya gecikti. Buna çözüm var mı ?