by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android de ki posta,
ios da ki posta
microsoft da posta
isimli uygulamaları kullanabilirsiniz.
UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar, IMAP olarak Outlook veya Gmail’e bağlayabilirsiniz.
Yardımlarınız için teşekkür ederim. Bağladıktan sonra maillerin gelmesi baya gecikti. Buna çözüm var mı ?