Bazı ülkelerde olmasada (panama gibi) türkiye içinde böyle bir hizmet sağlıyorsanız log tutmak zorundasınız.
Şuan ve ilerisi için öyle bir niyetimiz ve planımız da yok. İp sızıntısı olmadığı sürece tespit edilecek olan ip ler yurt dışı ipler olur onun peşine de ancak sunucu merkezleriyle iletişime geçerek olur ki dediğim gibi iplerimiz ortalama 1 2 ayda bir yenileniyor. Sadece 1 tane değil tüm sunucuların ipleri değişiyor. Türkiye de log olayı İss ler üzerinden sağlanıyor hocam. Türkiye işi kökünden çözmek için tüm iss lerden loglama yapıyor . Yani internet sağlayıcılarımız her kullanıcının verisini zaten devlete yolluyor yollamakla mükellef.
https://medyascope.tv/2022/07/21/bel...-btkya-akiyor/