imei kullanım süresi doldu. yılbaşında yenilenecek. Bu şekilde satılıktır.

Sıfırı neyse aynı şekilde duruyor.
Kutusu vardır. 1 adet usb şarj kablosu ile gönderilecektir.

Ne kadar fiyat belirlersem makul olur ? iPhone piyasasından anlayan arkadaşlar yazarsa sevinirim.