Ülkemizde insanlar çocıuk yapınca kendisini tanrı gibi görmeye başlıyor. Çocuğunu da marifetmiş gibi abrttıkça abartıyor. Sonunda da sokaklar ahlaksız karaktersiz amaçsız it sürüsüyle doluyor.
Çocuğuna köpek kadar eğitim veremeyen, ahlak saygı, edep adalet öğretmeyen, kendisi de bihaber ebeveyn sürüsü.
Böyle bir toplumda böyle bir zamanda baba olmak, zor..