Hocam dalgamı gecıyorsunuz sıze ıs için yazdımmı sadece olanı söyledım avantaj dezavantaj ıcın sorabılırsınız soylerım sadece sıstemı sordunuz bunları bence sormadıgınız ıcın ayıp eden sızsınız hocam dılersenız size tavsıyem sormak ıstersenız yazarsınız ve kendınızde gıdıp herseyı yapbılırsınız
ben zaten konuda ne dedim acaba ? konuyu okumadan direk cevap vermeseydiniz prestashop evet gelişticisi var tr de ama sureklı hatalar var magento geliştirici bulmak baya zor o yuzden onları ıstemiyorum diye konu ya da katmadım