Hocam dalgamı gecıyorsunuz sıze ıs için yazdımmı sadece olanı söyledım avantaj dezavantaj ıcın sorabılırsınız soylerım sadece sıstemı sordunuz bunları bence sormadıgınız ıcın ayıp eden sızsınız hocam dılersenız size tavsıyem sormak ıstersenız yazarsınız ve kendınızde gıdıp herseyı yapbılırsınız